dissabte, 2 de febrer del 2008

Tinc stress

Tinc stress, el darrer cap de setmana vaig anar a les jornades de la Catosfera, van valer molt la pena, a vegades em considero freaky al parlar de la generació 2.0, o els freakies són els de la 0.0?. Aquest cap de setmana comencen les rues de carnestoltes, llàstima que no tingui temps d’anar de bisbe. Ja ens veurem a alguna rua.

Al 80’s va sorgir un moviment musical anomenat New Age, havien dues grans tendències, uns que partint d’arrels populars composaven els seus temes com Kitaro i Enya, i d’altres altres com Yanni, Suzanne Ciani, amb un magistral domini del piano i la melodia, més endavant parlarè.

Us adjunto dos clips, un d’en Kitaro, i l’altre de l’Enya, els dos es varen donar a conèixer a partir de dues sèries documentals, Silk Road i The Celts respectivament.







Heu desconnectat?

1 comentari:

Eli ha dit...

Doncs la música de l'Enya la utilitzo jo a vegades per a relaxar-me i desestressar-me...
Ho has provat?