dimarts, 1 de gener del 2008

Somiatruites?

Possiblement us preguntareu perquè he triat aquest títol pel meu blog, és ben senzill, en el fons tots som uns somiatruites. Qui no ha somiat mai en aquella noia que cada dia es creuava pel carrer?, qui no ha somiat en poder fer un viatge determinat?, qui no ha somiat que el seu equip “aquest any sí”?, ... Us recordeu del “ I Have a Dream”, era en Martin Luther King un somiatruites?, són les dones unes somiatruites per "lluitar pel seu dret al vot i per la igualtat de gènere?", com aquests hi han molts casos i podeu estar ben segurs que tots eren í són titllats de somiatruites.
Reindinvico l’ús positiu de la paraula, què seriem si no fóssim uns somiatruites?, uns robots, uns autòmates que seriem incapaços de tenir cap més aspiració que el fer pel que ens han estat programats, no hi hauria hagut cap avenç, tècnic, social, ... , encara estaríem en l’edat de pedra.
Per cert, gràcies i benvinguts a un blog d'un individu que creu que hi han més a fora que a dintre on hi trobareu diarrees mentals, i de tant en tant una filosofada de barra i birra, i sobretot una selecció de vídeos musicals, vídeos que tenen un significat personal.
Salut i república.

3 comentaris:

desfet ha dit...

Bona diada de reis Jordi!. Benvingut tot i que ja sabem que hi eres fa temps. Gràcies per l'enllaç.

PD. Molt bé el celler d'Arenys. Hi era tot el que buscava i més.

Jordi.
** Veig que no puc signar.
http://jordiverdura.wordpress.com

desfet ha dit...

Ah!, per cert; el meu somiatruites preferit. Que el disfrutis.

http://www.goear.com/listen.php?v=9635cbd

Del CD "Anem al llit", per nens i grans. Un dels meus preferits.

Jordi.

Jean Luc Picard ha dit...

Per casualitat he trobat el teu bloc i em sembla una idea genial, jo també crec que tenim dret a somiar desperts, de fet jo ho faig quasi cada dia, encara que d'amagat. Com diu un bon amic meu: llarga vida i prosperitat.